poniedziałek, 15 lipca 2013

DUPA BLADA, ZNOWU....

Nie no ja się wykończę z tym blogiem...
No cóż, znowu wyjeżdżam. Tym razem do babć. Najpierw do jednej potem drugiej. Oczywiście los mi nie sprzyja, bo nie mam Internetu... Cóż. Rozdział w takim razie pojawi się na początku następnego tygodnia. Przepraszam, nie wyrobiłam się. Mogę to zwalić na to, że stworzyłam tumblra.
I teraz jak to jest z tym tumblrem. Postanowiłam, że przynajmniej przez jakiś czas będę prowadzić bloga i tu i tu, więc prawdopodobnie kolejna historia będzie i tu i tu. Mam już pewną fabułę i nie wiem, czy robić kolejną ankietę na ten temat. A jaką wkrótce się dowiecie :D

Jeżeli jednak ktoś ma tumblra to śmiało może mnie zaobserwować. Rozdziały i informacje mogą tam się pojawiać o kilka minut wcześniej + są tam pytania do bohaterów i do mnie, więc serdecznie zapraszam :)

http://everybodyliessorry.tumblr.com/

PS. Coś mi się wydaje, że kolejna historia to będzie Ziall....

5 komentarzy:

  1. Wybaczam(ale tylko dlatego, ze Twoje opowiadanie jest warte czekania). Mam nadzieję, że w najbliższym(jak i najdalszym i pośrednim) czasie będziesz miała dużo okazji do pisania i weny, mnóstwo weny!
    O mój Boże, Ziall! Jak ja cholernie kocham Zialla. Tak się, cholera, cieszę! (moja radosna reakcja zawsze nie ma ładu i składu, tak jak teraz, więc...) Mam nadzieję, że tam też wena będzie Ci sprzyjać.:)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały i tu i tam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczam :)
    Tak ,tak prosze ,żeby to był Ziall <3 prosze,proosze :p zajebisty blog i z niecierpliwością czekam na next ;* love ya :**

    OdpowiedzUsuń
  3. no czekam, czekam na rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za czytanie od początku :D Jeszcze nie miałam styczności z opowiadaniami o One Direction, jestem ciekawa :)
    Zapraszam, dopiero zaczynam. http://dramione-jar-of-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam I rozdział :) mam nadzieje, że nie jest taki jak większość :)
    Teraz obieram sobie za cel cię zskoczyć :D
    pozdrawiam
    http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń